spoedzending

Vragen en antwoorden

Aantal prijzen opgevraagd.
spoedzending

In slechts 3 stappen is uw onderhoud vandaag nog geregeld!

Voordelen van ServiceRight

iKlopt het dat ik geen voorrijkosten betaal?
Ja, deze service is 100% GRATIS. Het ServiceRight erkende koeriersbedrijf haalt de zending op op de door u ingeplande datum en het opgegeven adres. Hetzelfde ServiceRight koeriersbedrijf zal op de door u opgegeven datum en tijdstip de zending met zorg op het door u opgegeven adres bezorgen.

iKan ik overal in Nederland een afspraak maken?
Ons koeriers-netwerk ligt verspreidt over het hele land. We zijn er zeker van dat wij minstens één lokaal koeriersbedrijf bij u in de buurt hebben aangesloten aan ons netwerk.

iWat zijn jullie openingstijden?
U kunt 7 dagen per week en 24 uur per dag uw zending bij ons inboeken. Daarnaast kunt u telefonisch contact opnemen van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.

iWelk koeriersbedrijf gaat mijn zending verzorgen?
Uw zending wordt uitlsuitend bij een ServiceRight erkend koeriersbedrijf (binnen een straal van 20km bij de door u opgegeven adres vandaan) met een goede klantenbeoordeling ingeboekt. Zodra uw zending is ingeboekt tegen de speciale ServiceRight prijs zult u een bevestiging ontvangen waarin de gegevens van het koeriersbedrijf staan vermeld. U weet dan ook altijd van te voren welk koeriersbedrijf uw zending zal verzorgen.

iHoe betaal ik voor mijn ingeboekte zending?
Heel eenvoudig, u kiest online (of geeft telefonische aan) voor wie de verzendkosten zullen zijn. Indien de afzender de kosten voor zijn rekening neemt, dient er contant te worden afgerekend tijdens het ophalen van de zending. Zodra de ontvanger de verzendkosten voor zijn rekening neemt dient hij/zij af te rekenen bij ontvangst van de zending. ServiceRight laat u weten wanneer de zending is bezorgd.

iWelke soorten voertuigen worden er gebruikt?
Wij gebruiken alleen voertuigen die gepaard gaan met de functionaliteit dat is geboden om uw specifieke zending veilig en verzekerd van A tot Z te verzorgen.

iKlopt het dat alle zendingen 100% verzekerd zijn?
Ja, dat klopt. Via ServiceRight Koeriers heeft u op iedere zending een `door to door` verzekering.

iWat als ik de boeking van de zending wil annuleren?
U kunt de boeking van de zending op elk gewenst moment annuleren. Echter zullen alle al verrichte werkzaamheden die voor uw annulering hebben plaatsgevonden in rekening worden gebracht.

iKan ik herschikken van de opgegeven datum?
Ja, u kunt tot 24 uur voor de opgegeven datum contact opnemen met één van onze adviseurs om de boeking te verplaatsen naar een nieuwe datum.

iWat als er speciale wensen zijn voor de zending?
In geval van speciale wensen met betrekking tot uw ingeboekte zending wordt er voor het ophalen van uw zending contact met u opgenomen om te vragen wat uw speciale wensen zijn. U wordt te allen tijde gewezen op de mogelijkheden en de kosten alvorens deze extra diensten worden uitgevoerd.


9.4      uit 203 beoordelingen

M. Wulmsen - (Valkenswaard)
Pakket moest met spoed worden verzonden. Alles was duidelijk...

veroude - (Middelburg)
Prima service. Via mail werd alles bevestigd en werd ik op d...

boerenbond petsplace - (Oss)
prima

Bharmaal - (Nieuwegein)
TOP!

B.A. Weinberg - (Surhuisterveen)
Aanbeveling: ja Ik heb beoordeeld als: Particulier Ik ben: e...
Bekijk alle 203 beoordelingen.
ServiceRight bedrijven


spoedzending

aangetekend

laadklep

vaste_zending